Tuesday, October 19, 2010

I really miss my sweetheart :)

p/s: nama saya Muhammad Aqif Darwish...ni entry tentang saya tau!! :P

ehem2...maksu pesan kena bagi salam dulu...assalamualaikum :D
entry ini tiada motif lansung!!hihi

Wee..ni la saya...hmm btw saya budak yang suka makan bedak!!


Haa...yang ni penting..awish ni asal kena marah je dia akan duduk macam tengah sujud..then jilat lantai(teruk tak?)...ni nak mula la nih tapi sebab orang nak snap picture awish bantai posing dulu


Bagi tak nak jatuh...awish akan luaskan kaki untuk menstabilkan badan 


Hmm..naseb baik IKEA sponsor "kereta porsche" biru ni tau..kalau tak..darwish tak mau ikut mummy pi shopping :P


Mummy awish nak katil ni boleh?


Darwish tengah makan French fries time ni.tapi ada plak maksu kata awish tengah makan sireh.. takpatut2


Comel tak saya?


Sweden food lah sangat...lagi sedap ikan patin masak tempoyak yang mak(nenek saya) masak haha


Ni kasut maksu..ni kasut mak..ni kasut mummy...bla3


Awish nak buat gaya hip hop...tapi..


Cak!!


Saya ada gigi empat batang..dua atas dua bawah..saja je awish senyum bagi tak nampak gigi atas..kasi suspen skit


Bila orang nak marah awish,,awish akan senyum macam ni la..terus orang tak jadi marah..haha


Saya lah model Nikon D3100..nak sign?


Hik2 macam gegurl plak kan...awish rimas rambut depan panjang..so mummy kepitlah guna benda pink tuh..pink?hmm btw..tengok tangan awish pegang stereng(entah mcm mana eja :P) ada gaya pemandu F1 tak?


Mummy..kalau mummy ikat je shawl hijau mummy ke belakang mummy kan..maksu kata macam kawan somaleya kat sekolah maksu..dia bawa anak dia macam tu lah..hihi


Sedih..c0z i’m under age..i can’t enter the Snow World


Hik2 malu plak..jadi perhatian orang ramai


Kiri..kanan.kiri..kanan..


Cak!!


Uncle..dari pagi sampai sekarang uncle duduk sini..dah solat zohor ke?kitorang dah solat dah kat masjid tepi jalan tadi


Sampai hati pak ngah bungkus saya macam ni... :P


Confused la mummy..nak suap kat mulut ke kat hidung? Rasanya hari tu maksu ajar suap kat hidung.. :P


Yahoo!! Da siap mamam


Maksu ni..awat flight pukul 3 pagi? Dah jadi macam anak pelarian da awish ni..


Ni maksu saya..dia banyak kali puji saya comel bila pakai legging ni..blushing2


Kalau ikutkan hati abang long nak timbuskan pasir sampai leher darwish..tapi disebabkan maksu datang nak snap pic..abang long terpaksa batalkan niatnya tadi


Saya kepenatan...lalu ketiduran atas maksu


Pandai tak awish snap picture sendiri


Alhamdulillah..selesai sudah solat tahajjud 


Maksu marah awish..jadi awish ambil keputusan untuk mogok sebegitu rupa


Alamak!!

okeh..abes sudah...dah penat dah upload..gambar abg long xde sangat la..sebab selalu main psp je..dan x mau amik gamba..x pe nanti maksu wat entry untuk abg long plak ya?

salam :D



0 comments: