Friday, February 25, 2011

chedoq beach resort (lokasi sesuai untuk photoshoot)

salam..
untuk pengetahuan anda semua, CHEDOQ ini terletak di rompin, pahang..untuk lebih info sila klik sini :)

let the pictures tell the story :)


 lepas subuh kami tunggu tepi pantai untuk tengok sunrise!





nampak tak pulau tu? nice kan? kalau tak silap,
bila ombak tak kuat, boleh je nak naik bot ke sana.




lepas tu ber'canoe' pulak!


jambatan ni awesome sangat!
you can snap a great moment here..
owh btw tu nenek saya :) suddenly jadi model..



best kan?








 mak dan abah







ok setelah berpenat lelah berkayak!
kami breakfast dekat situ :D


 nasi dagang by makcu! this is awesome! 
having breakfast outdoor with beloved family









buka je pintu balkoni terus nampak tasik! 
menarik kan?











ni bilik nya!





iklan dari pihak penaja :P

p/s: kepada sesiapa yang suka kan alam sekitar dan ketenangan, anda boleh lah menginap di sini!

till then,


3 comments:

dilaOHdila said...

lawo pantai chedoq ni.....

AHMAD NAZRI said...

Salam. Mohon share post ini blh? untuk facebook Chedoq Beach Resort

iffah :) said...

to Encik Nazri, from the bottom of my heart, silakan share post ini. :)